GYIK | Kapcsolat Belépés Regisztráció
Kezdőlap
Termékcsoportok

HÍREK

  • 2015.04.09 Összepattint-belerak

  • 2014.05.16 Pick Pack Pont nálunk is beindult

  • 2014.02.13 Bankszámlaszám változás!!!

    Korábban már átutalással fizető pertnereink figyelmét kérjük!

  • 2013.11.28 A Irodaszer Lukinserv oldalon MVÜK tagsága még többet ér

    A partneri szövetségek, az együttműködés erősítésének jegyében a Lukinserv Kft. - amely 2011-ben az elsők között csatlakozott az Magyar Vállalkozók Üzleti Köréhez – minden MVÜK partnerének extra kedvezményt biztosít.

    Így Ön, mint MVÜK partnerünk az Irodaszer Lukinserv webáruházban elérhető, több mint 10.000 terméket folyamatos 10% kedvezménnyel szerezheti be.

    Tegye vállalkozása működését és mindennapjait még hatékonyabbá – spóroljon időt és pénzt az online irodaszer beszerzéssel és éljen az MVÜK tagság adta előnyökkel.



További hírek →

Mi az a Pick Pack Pont?




K
attintásra megmondom.

Megújult webshopunk!


Az átállás során elkövetett
hibákért előre elnézést kérünk.
Kérjük segítse munkánkat
a felfedezett hibák jelzésével,
és kritikájukat is várjuk az
irodaszer@lukinserv.hu e-mailra.


Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Rendelés kontroll

Ha cégének, vállalkozásának több részlege van
és megunta, hogy a részlegek irodaszer rendeléseivel foglalkozzon,
de szeretné ellenőrizni a rendeléseket...
 

akkor a rendelés kontroll Önnek szóló megoldás!

 
A rendszer lényege, a jóváhagyó-rendelő hierarchia.
 
A rendelő
  1. csak összeállítani tudja a rendelést, erről a jóváhagyó e-mail értesítést kap.
 
A jóváhagyó
  1. látja az összeállított rendeléseket rendelők szerinti bontásban.
  2. tud tételt törölni, darabszámot módosítani.
  3. jóváhagyással élesíti a rendelést.
  4. tud a rendelőktől függetlenül saját rendelést is készíteni, mert a jóváhagyó egyben rendelő is.
 
 
Csak a jóváhagyott rendeléseket kapjuk meg és tudjuk teljesíteni. A nem jóváhagyott rendeléseket nem is látjuk.
 
Lehet több jóváhagyó is és egy jóváhagyó alá több rendelő is beosztható, de egy rendelő csak egy jóváhagyó alá tartozhat.
A struktúra két szintű, a jóváhagyónak nem lehet jóváhagyója, és a rendelő alá nem lehet további rendelőt beállítani.


Hogyan lehet igénybe venni?

A rendelés kontroll használata ingyenes, csupán néhány adminisztrációs beállítás szükséges a normál vásárlói regisztrációhoz képest, melyet a felhasználó nem tud végrehajtani.
 
  • Minden rendelőnek és jóváhagyónak regisztrálni kell a megfelelő számlázási és szállítási címmel. A rendelő jóváhagyott rendelését a rendelő szállítási cimére szállítjuk ki, a számlát a regisztrációkor megadott adatokkal állítjuk ki.
  • A tervezett regisztrációkról kérünk egy listát, hogy ki a jóváhagyó és kik tartoznak alá rendelőként. Elegendő az e-mail cimeket felsorolni, mert minden felhasználót e-mail címe azonosít.
  • A lista alapján elvégezzük a beállításokat, amíg ez nem történik meg, addig a felhasználó teljes jogú rendelőnek számít.
  • A beállítások elvégzéséről a jóváhagyó(ka)t és rendelő(ke)t e-mailben értesítjük.


Kicsit bővebb leírás a webáruház rendeléskontroll kezeléséről pdf formában letölthető itt.

Kérdés esetén
elérhetőségeink:
e-mail: irodaszer@lukinserv.hu
Tel: 061-362-8056 
 
Vásárlói információk
Adatvédelmi nyilatkozatImpresszumForgalmazott márkák
lukinserv.hu © 2013-2018, Minden jog fenntartva.