Rendelés kontroll
Ha cégének, vállalkozásának több részlege van
és megunta, hogy a részlegek irodaszer rendeléseivel foglalkozzon,
de szeretné ellenőrizni a rendeléseket...
akkor a rendelés kontroll Önnek szóló megoldás!
A rendszer lényege, a jóváhagyó-rendelő hierarchia.
A rendelő
- csak összeállítani tudja a rendelést, erről a jóváhagyó e-mail értesítést kap.
A jóváhagyó
- látja az összeállított rendeléseket rendelők szerinti bontásban.
- tud tételt törölni, darabszámot módosítani.
- jóváhagyással élesíti a rendelést.
- tud a rendelőktől függetlenül saját rendelést is készíteni, mert a jóváhagyó egyben rendelő is.
Csak a jóváhagyott rendeléseket kapjuk meg és tudjuk teljesíteni. A nem jóváhagyott rendeléseket nem is látjuk.
Lehet több jóváhagyó is és egy jóváhagyó alá több rendelő is beosztható, de egy rendelő csak egy jóváhagyó alá tartozhat.
A struktúra két szintű, a jóváhagyónak nem lehet jóváhagyója, és a rendelő alá nem lehet további rendelőt beállítani.
Hogyan lehet igénybe venni?
A rendelés kontroll használata ingyenes, csupán néhány adminisztrációs beállítás szükséges a normál vásárlói regisztrációhoz képest, melyet a felhasználó nem tud végrehajtani.
- Minden rendelőnek és jóváhagyónak regisztrálni kell a megfelelő számlázási és szállítási címmel. A rendelő jóváhagyott rendelését a rendelő szállítási cimére szállítjuk ki, a számlát a regisztrációkor megadott adatokkal állítjuk ki.
- A tervezett regisztrációkról kérünk egy listát, hogy ki a jóváhagyó és kik tartoznak alá rendelőként. Elegendő az e-mail cimeket felsorolni, mert minden felhasználót e-mail címe azonosít.
- A lista alapján elvégezzük a beállításokat, amíg ez nem történik meg, addig a felhasználó teljes jogú rendelőnek számít.
- A beállítások elvégzéséről a jóváhagyó(ka)t és rendelő(ke)t e-mailben értesítjük.
Kicsit bővebb leírás a webáruház rendeléskontroll kezeléséről pdf formában letölthető itt.
Kérdés esetén
elérhetőségeink:
e-mail: irodaszer@lukinserv.hu
Tel: 0630-580-4993